Turbine Garrett

Honeywell scrie istorie inca din 1950 cand, pentru prima data, un sistem turbo Garrett® T15 a fost montat pe un tractor cu senile Caterpillar D9, moment care a marcat inceputul erei turbo pentru industria auto. Au urmat apoi o serie de premiere, inclusiv castigarea cursei Indianapolis 500 (1968) de catre prima masina echipata cu sistem turbo, primul ecipament turbo pentru o masina non-sport (1977-Saab 99), prima productie in masa a sistemelor turbo pentru motoare diesel (1978 mercedes 300TD) precum si prima masina de curse echipata cu sistem turbo care a castigat cursa de 24 de ore de la Le Mans (1978-Renault).

Aceasta tehnologie inovatoare a anticipat si confirmat potrivirea simbiotica intre turbocompresor si motorul diesel cu injectie directa, marcand inceputul unui succes impresionant pentru evolutia turbinelor cu geometrie variabila. Cel mai clar exemplu este foarte bine ilustrat de succesul extraordinar al motorului Volkswagen-Audi de 1,9 litri prezentat in 1995 la Frankfurt Motor Show.

Turbine auto  Garrett

De asemenea, Honeywell a dezvoltat in India prima tehnologie turbo din lume pentru un motor diesel cu 2 cilindri, ajutand astfel la crearea unui nou tip de vehicule ultra eficiente, cu cilindreea mai mica de un litru.

Procedura de lucru

Pasul 1 – Odată ajunse la atelerierul nostru turbosuflantele demontate de pe autovehicul se desfac în totalitate și se curăță.

Pasul 2 – Se trimite oferta catre client

Pasul 3 – Se incepe reconditionarea turbosuflantei conform indicatilor producatorului prin echilibrarea componentelor asambului individual si centrat atat static cat si dinamic cu aparatura de ultima generatie.

Pasul 4 – După echilibrarea ansamblului central, piesa se montează în corpul pregătit al turbosuflantei și se efectuează setările geometriei și se verifică setările corecte ale turbinei.

Pasul 5 – Se preda turbosuflanta clientului.

Contact
Email: office@turboauto.ro sau la numarul de 0736072128