Reparatii Turbina
Echilibram dinamic orice turbina Porsche la peste 200.000 rpm, supunandu-le astfel unor teste de 3 ori mai solicitante decat turatia maxima pe care o atinge o turbina Porsche pe autoturism.
Verificari Turbina Porsche
Daca ai observat o scadere in performanta autoturismului, cresterea consumului de combustibil, iata o modalitate practica si usoara pentru identificarea rapida a oricaror probleme.
Inainte de a te prezenta pentru o constatare tehnica la service , poate vrei sa iei in considerare acest articol care iti prezinta foarte pe scurt pasii necesari pentru identificarea problemelor unei turbine Porsche, fara demontarea acesteia de pe masina.
Simptome ale unei turbine defecte sunt reprezentate de:
- Pierderile de putere ale motorului
- Disparitia rapida a uleiului din baia de ulei
- Evacuarea pe teava de esapament a unui fum alb, consistent
- Zgomote neobisnuite la accleratie/deceleratie
Un lucru trebuie bine evidentiat inca de la inceput: intre reconditionare si curatare nu exista nici un semn de egalitate!
Daca te numeri printre aceia care cred ca a reconditiona o turbina inseamna a o demonta si curata de “impuritati”, ei bine, te afli intr-o mare eroare.
Retine: reconditionarea este un serviciu profesional executat intr-un service auto specializat si consta in inlocuirea tuturor componentelor defecte ale turbosuflantei cu altele noi + parcurgerea unor etape specifice pentru echilibrarea dinamica.